Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Nu eller aldrig..

Av Cassandra - 21 oktober 2011 22:15

Nu ska vi reda ut de här angående att man får slå någon EN gång när man ser en gul bil som rör sig, och slå TVÅ gånger när den står still. Denna lek är ju riktigt spännande, MEN det gäller ju att vara snabb som attan. Och eftersom jag nu har köpt en GUL bil så tycker jag att man borde ändra lite på dessa regler. (Man kan ju inte komma ihåg / tänka på denna lek jämt ;)) HAHA !

Så dom nya reglerna ÄR:

*ALLA som har en gul bil behöver inte vara med på leken om dom inte vill

*ALLA  som har en gul bil och vill vara med får man inte slå på

*ALLA som har en gul bil får helt enkelt bestämma reglerna


 

GUUL BIIIL !!! (Bild lånad från Google.)



De låter väl töppen de ??!! ;P HAHAHA


Puss på er  




//Cääz

 
 
Ingen bild

mallan

24 oktober 2011 18:14

Haha, den var jävligt bra du=)

Cassandra

24 oktober 2011 23:49

Haha ja eller hur ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 24 juni 2013 01:07

Tänk om allt vore enligt lagar osv.. Fattar inte hur man kan behandla folk på de här viset. Önskar verkligen att det inte vore såhär, utan att allt skulle vara som det en gång va. Men allt ändrar sig och tydligen till det sämre för min del. Men men...

Av Cassandra - 25 april 2013 23:00

  Från att ha suttit i soffan och inte haft en aning om vad man ska göra, till att hönga med grabbsen ut på lite galejj, va ju gaalet nice !!   Typ 2 minuter efter att jag kom ut ur duschen fick ja ett sms där det stod "Får vi dricka lite hemma i...

Av Cassandra - 21 april 2013 20:48

Just nu har ja sån fruktansvärd hemlängtan så jag skulle kunna åka redan nu. De va ju inte längesen Mamma å dom va här men det blir ändå inte samma sak ju. :( Jaaa, jag vet att jag låter svin depp. Men så känns de oxå. Men 5 Maj rullar ja å bil...

Av Cassandra - 10 april 2013 15:44

Sitter här i soffan, nyduschad å ska strax iväg å ta en köpp kaffö med min bästa Ellie. Förmiddagen har bestått av stall och en grym tur ut i "skogen". Hanna skötte sig exemplariskt. Så idag blev de en liten galopp som belöning för stumpan. :) ...

Av Cassandra - 9 april 2013 15:41

Livet leker som vanligt ;) Har som alltid den här tiden på året gått å blivit sten förkyld. Den här gången tänkte ja bota min förkylning me en flaska sprit, eller två. ;) HAHA!! Andra sommaren i rad nu blir jag kvar i Sälen vilket känns kalas bra....

Ovido - Quiz & Flashcards