Alla inlägg under augusti 2009

Av Cassandra - 22 augusti 2009 22:31

Igår satt ja å Niklas å drack bäärsa!! Dyng gött men ja blev spräng... Alltså DYNG spräng oxå.. HAHA men kul hade vi.. MASSA öl-spel vart de.. Sen kom Kylvik å Philip å nån mer å hämtade mig.. Så åkte vi runt lite.. =) Sen till Hallsberg å där deckade jag.. HAHA

  Nu har ja just kommit hem sitter här å minglar lite å väntar på Niklas.. Blir väl att ta nån bira ikväll oxå.. Men faan va seeg ja e.. =/

  Å senare hoppas ja på att åka till dig gullet... Saknar dg så otroligt mycke så ja vet snart inte vart ja ska ta vägen.. Du e bara för GO!! ; )


Känner mig lite nere, men kan inte sätta fingret på va de e riktigt.. Usch, de e iaf inte roligt..


Pusss <3

C

Av Cassandra - 18 augusti 2009 20:02


Mm de började ju jäkligt bra inatt.. Kunde inte somna pga att jag ar hostat som en gaalning.. Faan hostat upp hela innehållet av min kropp tror ja.. Så när klockan ringde vid 05.15 imorse insåg ja att ja bara sovit 1 timme typ å mådde fortfarande skit så ja stannade hemma idag.. Mår ju mycke mycke bättre nu så imorrn bär de av till HL Display igen :)

  Åkte in till Ktristinehamn me Ida en sväng förut för å käka på Kinan men vi ångrade oss fort och fick in på en pizzeria ist.. HAHA!! Mätta och belåtna gick vi därifrån, å då kom vi på att vi va ju faktiskt sugna på GODIIIIIS, så vi åkte till Karamell Landet å införskaffade ett hlvt kilo var me lite av varje :P hehe..


Nu ska ja bara va tills ja somnar.. Alltså bara ligga hemma på mammas soffa å kolla på alla "bra" TV program som är.. Haha, antar att ja inte kommer kunna somna innan Paradise Hotell börjar.. Men de e ju som vanligt.. Thats life lixom..


  Åh näcta vecka på torsdag kl 19.50 ska Cassandra Bergkvist böärja rida igen.. HAHA de ska bli riktigt roligt måsta jag säga.. Haha, de e nästan lite som att börja om på nytt fast ändå inte.. Ska bara rida där ett tag tills ja får reda på om ja fått jobbet eller inte.. Åh får ja jobbet flyttar ja ju mellan November -09 till Maj -10 å då e de ju inge idé att ta plats i en ridgrupp.. Men men ja taggar som faan nu iaf =) Ååh va kul de ska bli :D


Nu ska ja ner till den underbara soffan å hoppas på att de e en goding som kanske skickar ett gulligt sms eller varför inte ringa å söla lite me mig?? hihi


Puss på dig goding

C

Av Cassandra - 16 augusti 2009 02:54


Japp, som vanligt går helgen fort som faan.. Man hinner ju knappt blinka =/

 I Fredags va ja iaf hemma hos Mammie me Edgar, för mammsen va på "tjej"-fest.. Å då skulle Eddie va ensam men de tyckte inte ja lät som en bra idé.. Synd att han ska behöva sitta ensam en hel kväll.. Så han å ja tog en riktigt låång promenad först när vi hade skjutsat mammie.. Sen fick han koma upp å ligga i soffan me mig så kollade ja på film (han får inte ligga i soffan för mammsen) =) Sen hämtade ja Mammie oxå såklart.. :P Har ju hunnit träffa dig oxå gullet =D

Idag (Lördag) har ja haft Edgar medans mamma jobbade, vi gick upp till Annelie och Gert me Gerts cykel, sen gick vi hem igen å va ute i trädgården typ hela dagen.. Vid typ 17 tänkte ja att ja skulle gå in å softa lite på soffan för mamma slutade kl 18 å då skulle vi till grannarna.. Men då somnade ja ist. HAHA lika bra de.. Hade ju så förbannat ont i magen =( Har hämtat kläderna som ja beställde från H&M oxå.. Sååå snygga!!!!

  Satt me Mammie och Andreas hos grannarna till typ 22 sen åkte ja å träffade godingen till typ 24.. Åh efter de skjutsade ja massa folk å sen åkte ja å Olle till K-hamn en sväng.. Men där va de ju inge drag som vanligt.. HAHA

  Nu ska ja nog gå å lägga mig.. Klockan drar iväg som vanligt.. Åh mammie ringer väl vid 10 för hon å edgar åker till Småland imorrn å hälsar på Anita =)


Puss på dig godingen

C

Av Cassandra - 14 augusti 2009 19:53


Hoppas alla får en trevlig helg!!

De ska iaf ja ha !! Hihi..

Nu blire att fixa mig, får se vad som händer men jag har ju mina aningar ;) Hihi, du e ju bara sååå go.. Saknar dig massor =)


Btw, så e min hall såååå läcker!!! Bara köket kvar nu sen har ja snyggaste lägenheten evöör!! ;D


Puss hej


C

Av Cassandra - 10 augusti 2009 23:31


Ja då va de slut på de roliga.. Aa helgen alltså.. hehe.. Har jobbat idag mellan 14.00-22.10 Va hysteriskt mycke då vi va några operatörer mindre än vanligt =/ Alla maskiner utom 1 (D4) gick i hela fabriken.. Så  vanliga fall har man 1 pers A-B, 1 pers C-D, 1 pers Nya Kinesen + A1, 1 pers 400:an, 1 pers D4 + Kinesen och sen 1 pers på 1000-tonnarn..  Så Carina hade 400:an + Kinesen, Mervi hade nya Kinesen, A1 + Plaststansen (som vanligtvis aldrig går) så Nikolina och Jag fick ha hela golvet (A, B, C + D - sidan) plus att jag hade 1000-tonnarn å då kan ja säga att man får springa röven av sig.. De brann i fötterna på oss när v skulle käka lunch.. Men som "tur" va så blir de verktygshaveri i både 1000-tonnarn och A3 så vi fick de lite lugnre efter 19.30 Men men, tiden gick ju fort iaf.. HAHA

  

   Nog om jobbet.. Vid 11.30 idag så ringde morbror, så vi åkte å hämtade kusin sen åkte vi först till Nords för å se om vi hittade nytt golv till hallen och köket, men där fanns inget jag vill ha, så vi åkte till Beijer istället å där hittade ja ett as läckert golf som vi köpte :D Så morbror kommer på Onsdag å ska börja lägga de nya golvet i hallen.. Sen ska bara allt tapeter ner i köke, så ska han tapetsera om där å sen in me nyss golv där oxå.. Kommer bli så jäkla snyggt alltså =) iiiiih va taggad ja e :D


Har sökt massa nya jobb oxå, å de e inte i den här stan.. Utan i SÄÄLEN, som säsongsarbetare :D Hoppas verkligen ja får nått av jobben ja sökt så man kommer härifrån ett tag.. Ifran allt skit snack och allt folk som vet så mycke =)


  På Torsdag ska ja till ridskolan å låna Valle eller Feline.. Ska bli trevlans å hälsa på dom små godingarna =)


  Nu ska ja sätta mig till rätta å vänta på att Paradise Hotell ska börja =) Weeii


Ha de bäst!!

C

Av Cassandra - 9 augusti 2009 13:04


Äntligen, säger jag bara.. helt underbart nu när man kan sola lite igen efter allt regnande =)


La ut min bil på blocket igår, å de e en killa som är intresserad..:D Han mailade redan 20 min efter att ja la ut annonsen.. Så de e bara å hoppas för i sånna fall åker jag och J och hämtar en 740 i Linköing till helgen.. Ingen skönhet men iaf en vinterbil åt mig.. GÖTT!!!


Vi hade kanon kul igår på "gubbfesten"  god mat, trevligt sällskap, roliga lekar aa allt de där va kanoners.. =)

  Fast när mamma å ja cyklade hem så stannade vi på statoil å köpte körv :P höhöh


Nu blire solöööön :P


//C

Av Cassandra - 7 augusti 2009 06:42


Kom just hem till Mammie från jobbet.. Ska försöka sova nån tmme nu innan lilla kusin vitamin Rasmus kommer hit å härjar.. Vi ska va barnvakt medans Therese å Morbror ska sätta upp party-tält inför imorrn..=)

  Sen senare ikväll ska vi hem till Annelie och Gert å käka räkor å götta till et.. Massa myysss.. Och imorrn så e de ju 40-års fest för morbror Krilla.. =D Gammel gubbön.. hehe


  Sista natten på jobbet gick ju kalas bra.. Härjade runt som aldrig förr.. Fick ju i min några alvedon så febern sjönk så ja mådde nästan prima.. Mohaha... Vi byggde ett torn av 72:or, vek typ 100000 E3K-embalage sen har ja typ stukat sönden min vänstra tumme.. Men hur de gick till har ja ingen aning om..


A just de min bil oxå.. Haha den har ja ju inte skrivit om på läänge.. Men den står där den står.. HAHA Hannah åker ut på blocket om nån dag VÄLDIGT billigt oxå så om nån e sugen på Golf II så får man hålla utkik..=) Blir väl att gå tillbaka till gammla hedlga 240, 740 eller 940, dom bilarna kan man ju iaf lita på.. HAHAH =)


Ne nu ska ja sova en sväng å hålla tummarna (eller bara högra) för att vädret håller i sig.. För nu e de inte ett moln ute, men så e ju klockan bara 06.47 så man vet ju aldrig vad som kan hända :P


Pusss å Kraaam på mina änglar <3

//C

Av Cassandra - 6 augusti 2009 17:40


Mm har blivit så j*vla förkyld så de e inte sant.. Hostar å snörvlar som en annan gaalning... Har sten ont i halsen.. Åh feber på de.. usch, men de e väl lika bra... =/


Igår åkte Sessan tillbaka till dom ja hämtade henne hos.. Insåg att de aldrig kommer funka med tanke på att hon och min vovve nte gick ihop (konstigt eftersom hon va van hundar innan) sen jobbar ja ju super mycke oxå.. Och, så har hon rvit sönder massa saker.. Åh NEEJ de e inte för att ja inte e hemma, jag frågade om de gick bra att man jobbade 8 timmar om dagen å de va ju inge problem sa du för de e ju faktiskt en katt sa du...  Men men thats life.. Tydligen e de folk som snackar massa skit oxå, men personen i fråga som snackar är ju bara avundsjuk.. Helt underbart.. =D  Antar att du inte har nått liv eftersom du ska snacka massa om mitt..

   Yeah yeah, till slut får man iaf reda på vilka som är ens riktigt vänner..

Och när man berättar något för en person man verkligen litar på.. Berättar en sak i förtroende, så går HON och säger de till en, så säger hon de till en osv osv.. Aa DU kan känna dig träffad för ja vet att du gått runt och sagt massa saker... FY FAN för dig!! Men eftersom du inte e min vän så skiter ja fullständigt i dig!!


Nog me de dåliga.. =) I slutet av månaden så åker ja till Småland, till Charlotte & co så ska vi till Ullared å massa skojjiga saker =)

  Är oxå bjuden på fest  Hallsberg som ja ska på..  Såå j*vla gött me "nya" vänner alltså.. wiiihoo!!

Sen har ja något att berätta... helt underbar sak att berätta, de ska bli så skönt att efter alla dessa år med folk som v et mer om en själv än vad jag vet om mig...... Eller neej ja väntar lite med att avslöja hemligtheten :P

Carro du e en riktigt pärla.. Älskar dig mest <3

/C


(saknar min 940)

Ovido - Quiz & Flashcards