Alla inlägg under maj 2010

Av Cassandra - 30 maj 2010 23:38


   Det finns vissa men vet att man kommer ha kvar hela livet. Sådana vänner som till exempel alltid ställer upp, lyssnar när man behöver prata, finns där så fort det är minsta lilla grejj som man behöver hjälp med eller liknande.

   Sen finns det också dom som man verkligen trivs att umgås med, men man vet att dom aldrig i livet skulle orka gå upp kl 3 på natten för att man mår dåligt, eller ens orkar lyssna på om man behöver prata. Fast man har så himla kul med dem. De får en att skratta osv.

   Är det också vänner ?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~


När jag vaknade idag och tog upp mobilen för att titta på klockan trodde jag att jag tittade i sömnen. 12.00 va den. Fick sån PANIK så jag slängde på mig kläderna, och så upp och fixa frukost till älsklingen och lillebror. Klockan blev 13 och jag kom på att jag började jobba kl 14, så då var det bara gasen i botten och göra det sista hemma innan jag gav mig iväg. När jg kom fram till jobet insåg jag att jag glömt matlådan hemma. Puuh, vilken stress de va då. Men men, allt löser sig på ett eller annat sätt.

  Har ju nästan lite lång ledigt nu, från idag 22.1o till imorgon 22.oo (ett dyng e lääänge för oss på HL) Så imorrn sover jag tlls jag vaknar sen styr völvon till Ekeby och hem till Malin, den underbaraste människan. Skulle inte klara en dag utan dig ullibulli    Ska hjälpa henne lite innan TV kommer, plus att jag ska få tvätta lite.


  Nu blir de att titta på "En Fyra För Tre" och somna till de.

Ny dag imorgon med nya tag !!


Dagens klara det om du kan: Att göra en dubbel kullebytta fast med tre pers !


Dagens värsta felhörning:

Tjej 1: Nej, hon kommer inte idag för hon skulle på begravning.

Tjej 2: Aha okej, va det idag ?

Tjej 3: Vaa?! Skulle dom på bygg-övning?

 

Tack för idag, slut för idag !


//C   

Av Cassandra - 29 maj 2010 23:14


Funderar på vad jag ska göra för mat imorgon.. Måste vara en ordentlig lunch eftersom jag ska jobba och både min Bror och Älsko ska bli mätta.. Har lite att välja mellan..

  Och det är:

*Ugnsstekt falukorv och mos

*Schnitzel (kan ej stava?) egen gjord klyftpotatis, morötter & lök i ugnen + sås

*Fiskgratäng

*Panerad flundrafilé med potatis och sås


HJÄLP tack !



   Från det ena till det andra, har ju jobbat idag, o6.oo-14.1o och imorrn är det ara påt igen fast då kör vi 14.oo-22.1o

Efter jobbet blev de hem och vila en stund då jag va helt knäckt efter att ha gjort ingenting på jobbet.. Sen hämta Lillebror och in till Kristinehamn och hämta älsk så blev de fastingen.. Hm, så mycke mer har inte denna dagen bjudit på.. Kanske händer mer imorrn ? Hm, vem vet ?


  Nu ska ja försöka få pojkarna att sluta titta på SouthPark och välja en film ist som ja oxå kan titta på utan att bli gaalen !


Just de om ca 1 vecka ska RUT ha bäbisar !

Rut på bilden..

 

Tror nog de blir en Rut bäbis till mig ! Hihi..


//C

Av Cassandra - 27 maj 2010 22:11


Känns ju lite sådär just nu att man ska behöva slita ihjäl sig till ingen nytta.. Får ju fasten ingen valuta för de man gör.. En sketen liten summa som kommer in på kontot den 25e varje månad men som e borta lika fort efter ränkingar, storhandling av mat osv.. Usch jag kan bli gaalen på sånt skit !!! Skulle behöva vinna på en triss eller nått.. Men åh andra sidan kan man väl inte vinna om man aldrig köper en lott ?!   


  Fröken Bergkvist är numera brunett igen och trivs helt fantastiskt i de.. Kommer så förbli en lååång tid framöver.. Underbara Malin som har fixat och dolat med mitt hår i 2 dagar och nu e de spräng snyggt !! Wunderbart !! Love You Darling   


  Har varit och fördelsedags handlat med Mammiesen idag oxå.. Önskade mig ju ett par Foppa-tofflor och de fick ja, ROSA såklart ! Sen fick ja även mer hårfärg så de inte skulle va lika flammigt som de va förut..

  Och när ja kom till min darling fick ja e suuper good parfym av honom    Gucci by Gucci.. Luktar MUMMA !! Snacka om att både bli snygg och lukta gott på samma dag !!


Nu får de va nog ! Örebro imorrn me bruudarna å kolla på Sex And The City 2 och sen ut och käka på Grekisk Grill Restaurang (tror ja de va)


See Yaah !


//C

Av Cassandra - 26 maj 2010 11:10


Jobbade ju natten till igår så kom hem vid 06.20, käkade lite frukost innan jag gick och la mig.. Klockan ringde kl 10.00 och då va de bara att gå upp och göra sig iordning innan Madde, Tindra & Tezz skulle komma och hämta mig   

  En tripp till Örebro blev de alltså.. Skit mysigt och massa fina saker hittade vi.. Jag shoppade ett helt crazy gult linne med nån fågel på, en turkos (egentligen ganska tråkigt) linne/klänning med knappar och ett par porr spets leggins.. Haha, sen får man ICKE glömma att jag fiktiskt köpte ett par Walking-shoes, så nu finns de ingen bortförklaring längre utan bara  att ut och walka   

   Tillbaka till mina porr leggins där så när jag tog upp dom när ja va hemma hos Johan så visade det sig att dom va trasiga    Men tur så har jag kvittot kvar så jag och min lover ska åka in till Karlstad och Bergvik när han kommer hem.. Håll tummarna för att dom finns där bara.. Vill ju ha sånna ju..

  Hade ju nästan tänkt ha dom när vi ska på bio i Örebro och så på Fredag ! (Jag, Therre, Andréa & Ida antar jag ?) Har inte fått nån riktig info än!


Nej nu ska jag ut till stallet och fixa lutte med HarryBooy !


Sen ikväll ska ja ha MYYYS med Malin och Milla..   


//C

Av Cassandra - 24 maj 2010 19:40



Shit de va into igår jag knapade ihop några väl valda ord på denna bloggen.. Men nu kände jag att de va dags.. Sitter hemma hos Malin och hon kom just tillbaka från OK/Q8 åh hon hade köpit ciggisar till mig.. Vilken PÄRLA man har till BÄJBE! Har väl inte hänt sådär jätte mycke förutom att jag har blivit 1 år äldre den 18 Maj inträffade detta.. :D Har oxå varit på cruising i Kristinehamn som var mycke givande.. HAHA fick lära mig att man ska inte gå ut och kissa i något som ser ut att bara vara högt gräs på natten.. När det i själva verket visar sig vara BRÄNNÄSLOR !! Inte jätte skönt att slå ner röva i kan jag lova.. men men sånt som händer när man ska va full och kissnödig !


Inatt blir de jobb igen och sen är man ledig 2 dagar innan det är dags för helg jobb.. Inte så lockande men nästa helg e det sommar fest med jobbet.. "Fångarna i Kilsbergen" låter intressant !


Ha de gött !!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards