Alla inlägg under juli 2009

Av Cassandra - 28 juli 2009 21:07


Hehe, YES idag hittade ja sladden som man har mellan mobilen och datorn när man ska föra över bilder... Åh nej ja kommer inte ihåg va den heter.. HAHA..

  Madde kommer bli överlycklg nu när ja ÄNTLIGEN ska lägga ut lite bilder på lilla Sessan.. som för överigt ligget å sover på hennes bästa ställe.. I en kartong från mitt jobb... hehe himla go den där lille ;P


Idag har ja iaf jobbat 06.00-14.10 ganska seeg dag me tanke på att ja bara som 2 timmar i natt.. Thanks Cissi & Fredrik.. höhöh väldans trevligt att ni mingla förbi iaf =D


Jag vet lixom inte riktigt va ja ska skriva idag.. Har inget fyndigt på lager lixom.. men men de kommer väl nått ja bara MÅSTE berätta sen eller så.. HÖHÖ


Ha en trevlig kväll, nu tar ja en cider ;P


//C


(På bilderna e de ju som sagt lilla "Sessan" min nya kissebääääbis, kommentera gärna va ni tycker om na)

Av Cassandra - 27 juli 2009 15:31


Japp så fick hon heta =) De va Madde som kom me den briljanta iden att hon skulle heta de.. Å de passar henne perfekt :D Hon e såå himla mysig så ja sten dör.. å går man på toa ska hon me, lagar man mat ska hon sitta på en pall bredvid å titta på, hihi aa hon ska va me hela tiden.. =)

  Hennes bästa ställe e i soffan där hon breder ut sig :P

Hehe, å hon äter som en hel familj tror ja.. Goodingen.. Kommer tyvärr ingen bild idag, för ja hittar inte min sladd men ska leta massa efter den nu så ni får se lilla Sessan :D


Orkar inte skriva mer nu, e helt slut efter jobbet :P


//C

Av Cassandra - 22 juli 2009 16:00


Aa just de, Varför fastnar man alltid för de pojkarna som är upptagna??

Varför e de just dom som de känns så bra me?


Du säger att ja e go, mysig, a you name it,  å de e ju alltid trevligt med lite komplimanger.. Trodde ju inte från början att de skulle bli såhär eller gå så långt som de gjort.. Varför tänker jag på dig hela tiden? När jag får ett sms pirrar de till i magen.. But why?? De kan väl inte va så att jag börjar tycka om dig??

  Neej de tror ja inte, så kan de väl ändå inte vara, eller??


Usch va jag tycker sånt här e jobbigt.. Eller ja älskar ju känslan givetvis men själva grejjen att du har tjej.. Eller de e ju inte mina problem heller egentligen eftersom de e ju inte ja som gör de största felet..

Vill bara va med dig hela tiden.. Känna din närhet... FYY FAAAN, jag tror Fröken Bergkvist börjar falla för han med stort H..


//C


Av Cassandra - 16 juli 2009 15:35


...så nu bara 1 kvar..Mm de känns faktiskt riktigt gött att de bara är en natt kvar nu å sen lååång helg.. Ska bli så skönt..


Okej, nu är de ju såhär att när man jobbar natt kan man bli lite virrig i bollen framåt sådär 04.00 snåret, så i förrgår natt va en sån natt som allt bara blev knas.. För de första fick ja dille på å hitta på egna "Alla barnen" skämt.. Ett exempel "Alla barnen gick på Statt utom Kaj, för han gillade att packa bajj." eller "Alla barnen lekte på skolgården utom Majk för han mekade me sin bajk" eller "Alla barnen jobbade på HL utom Siv, för hon hade ett liv" Ja ni hör ju själva, men de va inte de enda..

  Fröken Cassandra Bergkvist hade just denna natt den största maskinen av dem alla nere på HL Display.. Den såkallade tusentonnarn.. Den maskinen gör baljor som man sedan ska packa 10 och 10 i varje låda.. Fröken Bergkvist packade och packade och packade och tyckte att faan va snabbt den här orden blev klar.. På typ 7 timmar, fast de stog på ordern att de skulle ta 20 timmar.. Hm, tänkte inte mer på de förän kl 05.30 (jag slutar 06.10) och 69 kartonger senare att Cassandra endast lagt ner 5 baljor i varje kartong.. Hm, kan säga att de tog emot att berätta de för nästa skift som kom efter oss och skulle få sprätta upp ALLA kartongerna som jag gjort och lägga i 5 till... Hehe, ja men va faan sånt som händer... Eller ??!!


Nog om de.. Jag ska nog inte göra nått roligt alls idag.. Funderar på om ja ska åka in till Madde en sväng eller nått.. Har så förbaskat tråkigt =/

  Men de återstår å se..


Simma lugnt!!


C

Av Cassandra - 13 juli 2009 14:50

Saknar dig otroligt mycket..

Du finns ALLTID i våra hjärtan <3


You'll remember me when the west wind moves
Among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold
So she took her love for to gaze a while
Among the fields of barley
In his arms she fell as her hair came down
Among the fields of gold
Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley?
And you can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold
I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We will walk in fields of gold
We'll walk in fields of gold
I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We will walk in fields of gold
We'll walk in fields of gold
Many years have passed since those summer days
Among the fields of barley
See the children run as the sun goes down
As you lie in fields of gold
You'll remember me when the west wind moves
Among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold
When we walked in fields of gold
When we walked in fields of gold 


R.I.P Malin Zetterblad [2008-07-13]

Av Cassandra - 13 juli 2009 14:41

.. aa vet inte riktigt vad ja ska skriva men nått kommer man väl på ??

  Gick på nattveckan igår kväll.. Helt underbar natt va de.. Inge trött plus massa mysiga sms :D Aa de va bra.. Får väl igen för de inatt.. Kommer säkert va helt knäckt nu bara för de.. haha


Funderar på vad man ska hitta på nu då fram till kl 22.00 ikväll.. Jaaa, jag vet att de e dyng fint väder ute men ja orkar inte gå ut just nu.. Kanske skulle ta å gå upp å tvätta mina arbetskläder??


See Yaa!!


C



Av Cassandra - 11 juli 2009 20:45

Yes va på Statt går me Muffen å kollade på Svenne Rubins.. Vi hade verkligen sten kul.. =)

  Idag har jag bara varit hemma.. Skulle till Madde men har ingen soppa i bilen så ja tog mig ingenstans.. Måste fxa de där imorrn ju..


Jag har faktiskt ingen lust att skriva värsta långa inlägget idag.. E sleten från igår.. =/ Men absolut inte bakis.. =D

 

  Blir så trött på att man alltid måste vara så hemlig.. Men de kanske e värt de i slutändan??


Film-mys ikväll?? ;P


C

Av Cassandra - 9 juli 2009 16:49


.... Kan d sluta regna nån gång elr ?? Har de redan blivit höst?? I Juli?? Aa ja fattar ingenting.. Haha, men de e väl som vanligt ;) hehe

Jobbar iaf förmiddag en här veckan.. Ganska gött, men kommer ju hem tidigt.. Ska jobba lite övertid på Lördag å dra in ännu lite mer kosing.. :P

 Just nu ska ja lägga mig på min sköna soffa å ta en lur tror jag.. E hur trött som helst efter allt slit.. :P

  Har för övrgt inte hänt nått kul alls på länge =/ Ell jo ja å Tezz va å hämtade ljusen från PartyLite förrut å de va ju kul.. :P Fick se Ami's lilla valp.. Å fyy vilken gullig sak ;)

  Btw om 2 veckor får ja hämta min gull-kisse :D Hihi, tror hon ska hete Ziwan, vad tycker ni?? Kom gärna me lite namn förslag.. :P

    Ha en trevlg eftermiddag ;)


C

Ovido - Quiz & Flashcards