Alla inlägg under maj 2009

Av Cassandra - 27 maj 2009 00:40


Faan ja skulle ju skicka sms till Madde ang Ljus-party pengarna osv men de kom ja på nu.. Och nu är klockan 00.42 Åååh ja blr gaalen.. Å imorrn ska de va betalt.. =/ Hur ska de gå.. Aa men ja får skicka iväg ett sms tidigt imorrn bitti eller kanske redan nu så hon hinner.. :P haha Fyyy va rutten ja e..


  Idag har väl varit som alla andra, haft Eddie å varit ute hos Hjerpe å sen hos Sabina.. Fixat klart allt me brevet förutom korten som pappie ska skriva ut imorrn på jobbet..

  Imorrn är de möte på arbetsförmedlingen som gäller kl 13.00, sen ska ja å Mammie käka lunch, så blir de väl att mingla me hunden som vanligt.. Men imorrn blir nog en slapp dag å de tror ja att ja e värd efter allt dag.. =/


  Åh i helgen ska ja va häst vakt då Dessan å Lasse ska på hundutställning me Rebus =D De ska faktiskt blir riktigt roligt tycker ja.. Få pyssla me dom "små" liven å sen kanske rida litte å så =) MyysPyys..


Men nu ska ja försöka sova.. (om ja nu kan de =/ )


Natti natti vännerna <3

Av Cassandra - 24 maj 2009 21:53


Usch de e inge bra de här alltså.. Spräng både Fredag och Lördag.. Haha men kul har jag iaf haft..

  Igår va de Cruising i Kristnehamn, de va jätte kul måste ja säga, fast de e de ju varje år.. Haha, men iaf.. Så va v ju i Vingåker igår på förmiddagen för de va garaget.org träff där... Å fii fasen vlka bilar de finns.. =)

   dag har ja vart hos Sabina hela dagen.. Vi åkte hemifrån en sväng för då drog vi till stallet å red ut en sväng me Fuxi och Quenscher.. Sten kuul va de.. Och Q va JÄTTE JÄTTE mysig ju =D

  


    Nu ska ja sova litte vettu.. Natt natt

Av Cassandra - 21 maj 2009 23:06


Mm de e ju ett par veckor kvar tills lille kissen kommer till mig.. Men ja har iaf ett namn till den nu.. Hihi kommer bli såå gulligt ;P hihi

  Nog om de, de va ju Bonde Söker Fru på TV idag.. Å gissa vem som ska söka.. Jo de ska Cassandra Bergkvist göra.. De va ju världens sötaste pöjk me... Kommer ju aldrig komma me men söka går ju iaf.. eller ?? ;P hehe

Haha struntar väl i vad alla tycker ja gört iaf.. de giller vi!!

   Ja e trååkig idag så ja orkar inte skriva nå mer nu men en annan dag ;P hehe


(Bra Angelika att du hittade hit!! HAHA)


Natt natt



Av Cassandra - 19 maj 2009 18:33


Jorå dag har väl varit bra.. Började dagen med att gå upp kl 06.50 å åkte till Pappie för grejja lite, sen hem till Mammie och gick ut me hunden.. Sen "vilade" jag lite på soffan hos henne, men de gick inte bra, haha då skickade Carro sms så va ja me henne på nån dans uppvisning.. Haha, de va roligt ;P

Har umgåtts me Fröken Hjerpe heela lååånga dagen.. Alltid trevligt =D

  Så nu sitter jag här i min ensamhet å ugglar.. Fy faan va jag inte tycker om att vara ensam.. Usch å fy bubblan.. =( Ska väl laga nån mat oxå men de kommer ju aldrig bli av med tanke på att de inte smakar lika gott när man e ensam =/

  Imorrn kväll vid 19 ska jag in till Örebro å kolla en bil =D En kille som vill byta den mot Gluffan.. Ska blir kul å se om ja kommer hem med Golf eller Me Volvo.. :P hehe Håll ögonen öppna säger ja ju bara... Mohaha!!

  Ne nu ska ja nog skcka ett sms till mormor Sabina å se va hon gör å om man får komma dit å laga lite MAAAT!! hihi


Pusss på MrRight (om han nu finns??)

Av Cassandra - 18 maj 2009 14:11


Oh yeah, då blev man 22 år idag då.. De känns ju bra, lte stelare i kroppen än igår kankse.. Eller?? haha det är ju en underbar dag, regn och mulen, haha, de kan ju inte bli bättre =P


Helgen har varit kanon bra, i Fredags va jag och Sabina ute hos Dessan och Lasse å drack lite alkohol och hade sten kul, sen bar de av hem till mig för lite mer alkohol å sen gick vi ut på Wickan som, som vanligt sög.. =/

I Lördags va de Karlstad och Garaget.org träff som stog på schemat, bara de att nä vi kom in så va de slut.. Haha men vi åkte till nån mack där å härja löös å faan va folk de va där helt plötsligt.. En 2 dagars fylla, fy va gött de va =) Mm de gillar vi, eller hur Emizz ;P hihi

Åh igår då Söndag, så tllbringade jag hela dagen men Sabina ute i Högåsen hos Dessan och Lasse, de va myys.. Satt och solade å hade de gött (mer än va man kan säga om idag) Sen red jag Fuxi en sväng ner till banan med Dessan & Quensher, Sabina fick gå ;P Å Fux va jätte mysig måste jag säga, även fast hon är travare =D


Får vi se hur de blir med F oxå, om jag ska börja rida honom eller ej.. De spörs.. :P


Nu ska ja städa lite för snart kommer lite folk, hoppas jag iaf :P hihi


Pözzz

Av Cassandra - 13 maj 2009 00:48


Idag kl 17.00 ska ja träffa killen me bilen.. Hihi, åå ja kommer ju inte kunna sova på hela natten känns de som.. E ju såå taggad!!

Konstigt de kändes att skriva idag när de e mitt i natta, fast de e ju faktiskt idag om några timmar.. Haha, eller mååånga timmar ;)

  Jo så på kvällen nån gång "sen" så ska ja berätta överallt va de e för bil, vilken sort, modell, färg, aa you name it.. Hihi, vissa e nog lite nyfikna tror ja, eller ja tror inte ja vet... Haha, folk som tjatat på mig i flera dagar nu att ja ska berätta men ja har inte sagt ett ljud.. Hihi, bara tll nån enstaka.. hehe kan ju inte va alldeles för hemlig ju ;) de går inte sörru!!


Idag iaf så har jag varit jätte trött hela förmiddagen å bara slappat på soffan och varit ute å gått me eddie, sen va de ju kalas hos Fröken Hjerpe, å sen hade vi lite myys hemma hos Sabina me Melodifestivalen och en cider på de.. Å vi avslutade kvällen me lite Nintendo We (Boxning) Å fy satan va jobbigt de va.. Haha, men kul som bara den.. :P

   Just de, imorrn när allt e klart me bil osv så har ja lovat min älskade lllebror å komma å kolla när han spelar match,, får icke glömma de..


Nu ska ja krypa tll kojs för ja har MYCKE att göra imorrn innan det ör dags :P


Puss å Natt natt

Av Cassandra - 12 maj 2009 14:21


Idag fyller Fröken Hjerpe 19 år.. Sista året som tonåring för na lilla bruttan..

Ska nog me Sabina ut till pållarna sen å mocka å borsta litte på dom =)

Vi umgicks hela långa dagen igår, va i stallet, lagade mat (som tog 1000 år innan den blev klar) å sen kollade vi lite på TV och skrattade en hel del igår alltså.. hihi, de va riktigt trevilgt =P

Min älsklings Edgar e här nu me å ligger på golvet å soover.. Han e helst slut efter våran långpromenad.. hihi gött de =)

Nej nu kan ja inte sitta här å ruttna, dags å fixa iordning sig =P

Av Cassandra - 10 maj 2009 23:01


Yees, ja her en hemlig, eller a ja ska ju ev. byta bil till helgen.. men grejjer e att jag tänker ju inte berätta vad de e för bil förän de e klart.. Ååh den e helt underbar.. Hihi, ja lääängtar till onsdag em / kväll för de e då vi ska titta på den första gången.. Oh, yeah.. Å Madde du kommer steeen dö när ja berättar va de e.. Då ska vi allt ut nån kväll å ta ett varv ;) höhö


Idag har varit en luuugn dag.. Har bara kollat tv typ å vart ute å gått me hunden.. Sen ringde mammie när hon sluta jobbet å vlle bjuda på Pizza å de tackar man ju inte nej till direkt.. :P Olle va just här så v söla litte å kolla på nån film som e på 3:an. Ganska bra faktiskt.. Meen nu ska ja lägga mig här å vänta på att Grannfejden ska börja.. De e ju reprisen som går nu kl 23.30 :P


Älskar min vänner, ni e BÄST!


Ovido - Quiz & Flashcards