Alla inlägg under juli 2010

Av Cassandra - 22 juli 2010 15:17


..eller hur man nu säger.. Shit va längesen de va ja uppdaterade här ser jag.. Men det har väl som vanligt inte hänt så mycke.. Eller JOOO det är klart att det har.. Jag har hunnit med att vara på Power Big Meet i Västerås, (för er som inte vet vad det är så är det en av Europas största raggarträffar) sen har jag varit på Västkusten, Strömstad och bodde på Tjärnö, har fått många spekulanter på bilen fast dock ingen som kommit och tittat.. HAHA dom har väl ångrat sig i sista sekund.. Jag har gjort MASSA mer men inget jag har tid att skriva om just nu..


Har hängt på Harri ett par gånger nu oxå så snart är det väl dags att slänga över benet och sätta sig på.. Rolig de där  :D HAHA


Har oxå hittat min gamla ponny Frosty Anemone.. Hon står tydligen i ÖREBRO nu och jag blrv helt överlycklig när hon bor så nära mig !! Vill bara hitta dom nya ägarna så man kanske kan åka och hälsa på dom.. Skulle vara kul att se hur Frosty är nu mot då osv.. Saknar ju min ängel MASSOR !!!!


  


Nu åker jag bort till Ekeby och hälsar på mina underbara tjejor Malin & Milla!


Puss // C



Ovido - Quiz & Flashcards