Alla inlägg under juni 2011

Av Cassandra - 17 juni 2011 13:35


  Har nu haft väldans huvudvärk i flera dagar, och det tycks inte släppa heller. Så nu ska jag sova en stund till och se om den försvinner.

Imorgon är det cash-race på jobbet igen. Och jag VILL ju dit men de beror helt på huvudet såklart.


Har ju glömt att berätta att jag varit på kryssning med Mormor och Bingo-gänget. Och de va as kul vill jag lova. De måste göras om :D


//C

Av Cassandra - 9 juni 2011 23:19

Känner att jag måste skriva av mig en lite just nu, som jag tänkt på ett tag nu. Lite mycket att hålla inom sig. Skriver självklart inga namn, och ni som känner er träffade får väl göra de osv.


  Kan ju till exempel börja med min födelsedag. Det är ju ett tag sen nu men de e ju skit samma. När en av mina närmsta kompisar fyllde köpte jag ju givetvis present till henne. (Jag är sån som tycker om att uppvakta mina vänner när de fyller osv) Själv fick man knappt ett grattis.. Det är inte de att jag vill ha någontin utan grejjen är den att ge och ta. Man ställer upp och ställer upp men det är aldrig någonting tillbaka. Är jävligt trött på de så jag spyyr på skiten. Personen i fråga och jag har kännt varandra länge och vi har alltid kört den stilen innan (ge & ta) Men nått hände tydligen..


  Jag får helt enkelt börja säga NEJ om jag inte vill hjälpa någon. Men det är jävligt svårt för man är ju så jävla dum som varenda jävla gång tror att man själv ska få hjälp när man behöver. Men så är det ju inte. Ja måste vara jäkligt dum som ställer upp och ställer upp, men lär mig ingenting !


  Är iaf hur glad som helst för att jag har stallet och ALLA underbara människor som är där. Ni är GULD värda och får mina dagar att ljusna.  


//C

Av Cassandra - 8 juni 2011 17:28

Idag har jag och Sabina varit ute i Högåsen hos Dessan och Emiz och fixat E i håret inför balen. Hon blev så fin å allt blev perfekt.. :))

  Nu ska jag gå upp till Sabina så ska vi åka och titta på alla fina tjejer och killar som ska gå upp för backen till Kupolen.. Sååå kuuul !! Tänk att det va 5 år sen jag tog studenten och va på balen.. De e ju helt sjukt va tidn går fort.. HAHA gamla kärring ;)


Nej nu får det vara nog !


//C

Av Cassandra - 7 juni 2011 22:24

Jo det va ju så att jag och 2 damer till fick för oss att sova i ett hus uppe i Granbergsdal som ägs av min mammas kille. Detta hus är över 400 år gammalt och men kan verkligen känna olika (både positiva och negativa) energier där inne. Till exempel första gången jag gick upp dit med mamma bad ja dom att inte berätta någonting om huset. Det ända jag visste var att det va över 400 år gammalt.


   Jag kom in och gick ett varv på nedervåningen (4 rum varav 1 som jag inte var inne i) I det rummet nere som nu ska renoveras till kök kändes det precis som någon hade blivit mördad eller liknande. De kan ju givetvis ha hänt eftersom de e över 400 år gammalt så skit samma. Min blick och hela min kropp ville hela tiden mot övervåningen. Ca 3-4 steg upp i trappen blev det väldigt tungt att andas, det roslade i halsen när jag andades, så mamma blev orolig för mig och trodde de va något annat med mig. Men jag förklarade vad detta berodde på och vi gick vidare. (Bad även henne att vara tyst eftersom det är svårt att konsentrera sig när någon pratar med än hela tiden) Det var iaf väldigt tungt att andas hela vägen upp. I ett av rummen (salongen som dom tydligen kallar det) blev jag som paralyserad. Stod och i princip glodde rakt fram. Blev väldigt yr och kännde mig "dyng full". Mamma såg på mig att jag blev vitare och vitare i ansiktet och kom därför och tog mig i armen för att hjälpa mig så vi kunde gå ner och ut ur huset. Det va precis som att jag blev full av att vara där inne även fast jag inte druckit en droppe.

      

   Det hände mer saker, men orkar inte skriva om de nu. Skulle ju berätta om natten i "spökslottet".


Jag och de två andra övernattarna kom dit, vi grillade, spelade kub och diverse. Sen vid kl 23.30 ca var det dags för oss att gå och lägga oss. Lagomt nervösa med tanke på att det inte fanns nån el påslagen i huset. De enda ljus vi hade va 4 st värmeljus som vi hade plaserat ut i rummet vi låg i. Det tog inte lång tid innen de andra två fröknarna somnade men inte jag inte. Pigg och en lärka och DYNG vaken. Hörde lika knak och brak från nedervåningen och va lagomt nervös. Vid typ 1 på natten väckte jag dom och vi pratade en stund. Dom gav mig tipset att räkna får, vilket absolut INTE funkade för mig. HAHA! Klockan 2 gav jag upp och gick ner till mammsen och la mig.. HAHA! Lika feg som alltid.. Men nästa gång då........kanske ;)


//C

Av Cassandra - 2 juni 2011 22:44

Har varit upp i huset idag och fixat.. Ska bara packa lite så är det dags imorgon. Iiiiiiiih, sååå kuuuul !!!


Mer info får ni om några dagar....typ...eller nått... ;P


//C

Ovido - Quiz & Flashcards