Alla inlägg under februari 2012

...

Av Cassandra - 26 februari 2012 13:42



Häromdagen kom jag på att det är ju snart dags att lämna detta underbara vinterland. Säsongen är lixoms snart slut. Jag vill inte att det ska vara slut.. Vill ju vara här mer, mer, mer ! Men har ju smidigt ganska fina planer inför sommaren så det går nog ingen nöd på mig. ;) Kommer dock sakna alla underbara här. Fast nu saknar ja ju alla underbara där hemma så de går ju ungefär jämt upp ;) HAHA !!


Jobb i bowlingen idag då. Skulle bärjat kl 13 men det behövdes inte så jag skulle komma in vid ca 15-16 tiden. Ganska skönt eftersom det är så himla bra väder idag. Solen skiner och inte ett moln på himlen. :) Gött !



//Cääz

Av Cassandra - 17 februari 2012 18:41


Älskar livet i Sälen..


Har just, för bara någon minut sedan även sökt jobba på Harrys på Öland i sommar.. Hoppas verkligen att de blir så.. Skulle va as kul med lite nya utmaningar :D De här med säsongslivet är verkligen min grejj.. Miiihiii !!


Nu ska vi åka och kolla La Variteé :D


Bye bye, Saknar er där hemma <3





//Cääz

Ovido - Quiz & Flashcards