Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Cassandra - 12 oktober 2011 08:10


Tycker synd om alla runt omkring mig just nu som får höra på mitt tjat om flytten hela tiden.. Men det är inget jag kan göra nått åt just nu för ja längtar så förbaskat mycket :))

  Det är ju endel att fixa innan man drar oxå. Mamma kämpar för fullt för att få tag på banken så jag kan hämta bilen, lägenheten måste fixas, vinterskor och lite annat smått och gott måste inhandlas, ljudet ska fixas i bilen, frisyren ska snyggas till, jag kan fortsätta i en evighet.

  

  På Söndag är det ju klubbtävling i Sörgården. Hoppas verkligen att internetbanken har hoppat igång igen tills dess så ja hinner sätta in money så ja kan få min jacka då :)) Men dom sa Ons / Tors, så idag eller imorrn ska de ju funka igen :) Får testa när ja kommer hem sen..  

  Nu strax ska jag till stallet med Bibban & Elise-lott..


//Cääz

Ovido - Quiz & Flashcards