Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Cassandra - 13 oktober 2011 20:20


För er som inte har helg hela vecka som jag såklart ;)


  Ska åka iväg och besikta mammas bil imorgon bitti kl 9.00 Ni kan väl hålla tummarna för mig då jag ALDRIG tidigare fått en bil att gå igenom en besiktning. Men de ska nog gå bra. Det är så man få tänka varje gång.. HAHA !!

  Efter de åker jag ut till stallet och fikar lite med B och E, hoppas ju även att bästa S är där :) (nej jag har inte glömt Baileys & Amber) :D


Är vröl hungrig men vågar mig inte riktigt på de där med onlinepizza när jag är ensam. Hihi, fjantmajja. Måste alltid ha nån vid min sida. ;D Men de får bli utan mat ikväll eftersom ja varken tar mig någonstans eller har något hemma. :/



Nu MASSA tv och sen sova !



//Cääz

Ovido - Quiz & Flashcards