Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Cassandra - 17 januari 2011 23:12


Letar för fullt efter en ny bil nu då. Har bestämt att det ska vara en liten bil. Typ Ford Ka, Renault Twingo, Opel Corsa, Renault Clio, Nissan Micra, Ford Fiesta eller liknande. Finns ju en hel uppsjö med olika småbilar. Fast det spelar väl ingen roll vad man ska ha för bil så finns det ju en miljon olika. Lite bilder på de olika bilarna. Vilken tycker ni är sötast ?!


  Ford Ka


 

Renault Twingo


 

Opel Corsa


 

Renault Clio


 

Nissan Micra


 

Ford Fiesta


Så det var några av småbilarna jag tänkt på iaf. Vill ha många olika åsikter nu om dessa bilar !!


Sov så gott alla troll !!


//C

Av Cassandra - 17 januari 2011 14:57


Har just kommit hem från en super trevlig förmiddag i stallet tillsammans med Sarah och Linn.. Söla massa skit, drucke kaffi och tagit en tur på "vilddjuren".. Hehe, om man nu kan kalla dom vilda ;)

  Har hunnit duscha och slängt i min lite mat för nu strax bär det av mot Kristinehamn och eftermiddags jobb.. Hm, får se om det är någon stackars själ som är hemma och svarar när jag ringer och ska tjata på dem ;)


Just de, igår blev min bil såld.. Äntligen !! Dags att börja leta en ny.. Hittade en i Karlstad som jag funderar på att åka och titta på.. En liten bil, som inte drar så mycke bensin.. Passar mig perfekt :D

  Nån som vet en bra liten bil som ni kan rekomendera ?


Tack för idag förresten brudar !!


//C

Av Cassandra - 17 januari 2011 10:38


Det blev visst en väldig uppståndelse kring inlägget innan. Det jag menar är ju själkvart INTE att personen i fråga ska höra av sig hela tiden osv.. Utan man kan göra de någon gång ibland.. Orkar inte ta diskussion med massa som inte vet hur de varit.. För ni har ju ingen aning !


Nu ska jag byta om och åka ut till stallet och rida med Sarah och Linn.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards