Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Cassandra - 14 januari 2011 01:25

Har haft lite ljus party här hemma idag.. Massa underbara goa brudar va här.. Och de gillas skarpt !!!

  Blev även fika mys och massa prat.. Sånt som vi brudar e bra på helt enkelt ;)


Imorrn ska jag till stallet en sväng tänkte jag.. Tänkte att jag skulle mocka och så åt Carolina så hon får ta de lite lugnt.. Hihi, älskar ju att vara där ute =)

Har ju verkligen hittat ett stall som jag VERKLIGEN trivs i till tusen procent.. Alla är så trevliga, inte tjat och gnat.. Å de giller vi !! :D


Min älskade Malin är nu i Göteborg i väntan på att taxin ska komma och hämta henne, glenn och 2 kompisar till dom. Sen bär det av mot flygplatsen och vidare till Miami och Karibien-kryssning.. Nej, men jag är inge avundsjuk jag lovar ;) Hihi.. Men de här är ni VERKLIGEN VÄRDA nu mina vänner.. Hoppas ni får de TOPPEN !! Gör allt jag inte skulle gjort ;) HAHAH

Och glöm nu för guds skull inte att ta kort på en BÅT-SHAKE åt mig om ni ser nån ;) HAHA   


Nu får det bli sängen för mig !


Natti

//C

Ovido - Quiz & Flashcards