Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Vill ha DIN åsikt !!

Av Cassandra - 17 januari 2011 23:12


Letar för fullt efter en ny bil nu då. Har bestämt att det ska vara en liten bil. Typ Ford Ka, Renault Twingo, Opel Corsa, Renault Clio, Nissan Micra, Ford Fiesta eller liknande. Finns ju en hel uppsjö med olika småbilar. Fast det spelar väl ingen roll vad man ska ha för bil så finns det ju en miljon olika. Lite bilder på de olika bilarna. Vilken tycker ni är sötast ?!


  Ford Ka


 

Renault Twingo


 

Opel Corsa


 

Renault Clio


 

Nissan Micra


 

Ford Fiesta


Så det var några av småbilarna jag tänkt på iaf. Vill ha många olika åsikter nu om dessa bilar !!


Sov så gott alla troll !!


//C

 
 
Ingen bild

ikka

18 januari 2011 10:01

ford ka har en tendens att rosta sönder så det är inget jag skulle rekomendera iaf, inte ford över huvudtaget. jag har sj haft en VW Polo en liten smidig billig bil som jag rekomenderar skarpt, har precis införskaffat en Clio så jag får hoppas den är lika bra som polon var/är :)) lycka till. :))

Cassandra

18 januari 2011 13:07

Hihi okej.. Ska tänka på de. Tack för tipset :D

 
Ingen bild

Mr FooL

19 januari 2011 00:35

En Twingo så klart :)men inte under -99 min har funkat felfrit hela tiden......

Cassandra

20 januari 2011 10:03

Jaa visst ska ja ha en Twingo =)
Fast Mamma har e -97 och den har oxå funkat felfritt =) Jätte mysig bil.. Hehe :D

 
Ingen bild

Mr FooL

25 januari 2011 23:41

Du kan få köpa min.... Funderar på att sälga den...

Cassandra

26 januari 2011 22:40

Du ska säkert ha MASSA pengar för din ;) Ja ska inte ha en för dyr bil just nu ju.. Klart du inte ska sälja den fina =)

 
Ingen bild

Mr FooL

3 februari 2011 01:01

Måste nog tyvärr göra det snart om inte tjejen får ett jobb :( orkar inte jobba som för längre... man börjar ju bli gammal :) haha.
Hittat någon bil än föresten?? Vet en som sälger en micra billigt..

Cassandra

8 februari 2011 10:31

Nej ja ska inte ha bil på ett tag nu.. Delar bil med Mammie så länge.. :P Hon har ju en Twingo ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 24 juni 2013 01:07

Tänk om allt vore enligt lagar osv.. Fattar inte hur man kan behandla folk på de här viset. Önskar verkligen att det inte vore såhär, utan att allt skulle vara som det en gång va. Men allt ändrar sig och tydligen till det sämre för min del. Men men...

Av Cassandra - 25 april 2013 23:00

  Från att ha suttit i soffan och inte haft en aning om vad man ska göra, till att hönga med grabbsen ut på lite galejj, va ju gaalet nice !!   Typ 2 minuter efter att jag kom ut ur duschen fick ja ett sms där det stod "Får vi dricka lite hemma i...

Av Cassandra - 21 april 2013 20:48

Just nu har ja sån fruktansvärd hemlängtan så jag skulle kunna åka redan nu. De va ju inte längesen Mamma å dom va här men det blir ändå inte samma sak ju. :( Jaaa, jag vet att jag låter svin depp. Men så känns de oxå. Men 5 Maj rullar ja å bil...

Av Cassandra - 10 april 2013 15:44

Sitter här i soffan, nyduschad å ska strax iväg å ta en köpp kaffö med min bästa Ellie. Förmiddagen har bestått av stall och en grym tur ut i "skogen". Hanna skötte sig exemplariskt. Så idag blev de en liten galopp som belöning för stumpan. :) ...

Av Cassandra - 9 april 2013 15:41

Livet leker som vanligt ;) Har som alltid den här tiden på året gått å blivit sten förkyld. Den här gången tänkte ja bota min förkylning me en flaska sprit, eller två. ;) HAHA!! Andra sommaren i rad nu blir jag kvar i Sälen vilket känns kalas bra....

Ovido - Quiz & Flashcards