Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Cassandra - 30 oktober 2010 08:12


Vi satt i bilen hem fårn jobbet i Torsdags och pratade just om att man kanske skulle starta en riktigt jävla skvaller blogg.. Allt man får höra om folk osv skriva då i den bloggen.. Eftersom folket i "stora" staden Karlskoga ÄLSKAR att skvallra skulle ju detta vara perfekt.. Folket ÄLSKAR ju även att höra skvaller samt att hitta på nyss skvaller.. Även om det inte ens stämmer.. Ibland får man ju höra saker om sig själv som man inte ens vet om sig själv.. Mycket märkligt.. Finns detta fenomen i ALLA städer eller är det just bara i lilla lilla Karlskoga ?! Blir i 9 fall av 10 full i skratt och orkar inte riktigt med dessa Drama Queens..



Jobb veckan har varit riktigt tuff, inte bästa kampanjen vi suttit på men de tar jag igen till nästa vecka när vi dessutom jobbar eftermiddag så jag får lite soovmorgon !!! :D

   Va ut och käkade på Jack igår med gamla HL brudarna och Hasan ! De blev Jag, Jenny, Lötta, Pirjo, Katta, Linda och Hasan, stackarn fick sitta och lyssna på allt brud dravvel.


 


Ikväll VILL jag dra me min favvo brud ut.. Hon sa igår att hon inte var sugen på de men jag ska allt försöka övertala henne.. Vi som ALLTID har så kuul !! Klart vi ska ta oss en jävel ;) hehe Har ju heela långa dagen framför mig att få henne att tänka rätt och komma hit..  :P Hihi.. JAG BJUDER JU PÅ ALKOHOL !!! :D <3


Nu frukost och lite morgonmys med mina 2 grabbar.. (Eddie och Biggan)


//C


Ovido - Quiz & Flashcards