Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Cassandra - 13 oktober 2010 09:42


Jag svarar i mobilen som vanligt: "-Ja de e Cassie."

Tjejen / damen i andra änden: "-Meen HEEEJ Kattis !"


HAHA, svimmar på folk ibland alltså ! Det här hände ju för ca 2 år sedan när jag skulle sälja Happy men det har kommit upp på tapeten igen och jag skrattar som aldrig förr.


Igår på jobbet gick det inte alls, samma som i Måndags. Vet inte vad som hände med den här veckan men jag kanske haft 2 dåliga dagar bara. Tar igen de idag, min plan är att ha över 100 poäng iaf. HÅLL TUMMARNA !!!!


Ikväll efter jobbet ska jag, Petra & Malin till Ann och ha lite mys eftersom Älsklings Petra åker tillbaka till Norge imorrn. Kommer sakna dig MASSOR igen gummz men du fixar de. I KNOW THAT !!! Vi kommer och hälsar på dig snart oxå.


Nu ner i tvättstugan igen !!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards