Alla inlägg under augusti 2012

Av Cassandra - 2 augusti 2012 00:10


Har lite funderingar på om man kanske skulle börja skirva här igen. Är sten taggad på det men tiden räcker ju inte alltid till. Det får helt enkelt bli som det blir. Man skirver när man kan. ;)


  Som alla förmodligen redan vet så är jag tillbaka i Sälen och jobbar för fullt. Har oxå hittat en pålle som jag ska hjälpa till med någon / några dagar i veckan. Det är (håll i er nu) en kallblodig travare. Alltså en nordsvensk. Fast väldigt liten och nätt. Ser mer ut som en connemara / new forest typ. Hon heter Hanna och har (vad jag förstått) gått på travet, men ska nu skolas om. Hon är väldigt pigg men försöker verkligen göra dt man ber henne om även fast hon inte riktigt förstår vad jag menar.


  Till helgen kommer vi ha huset (Experium) fullt. Då är det AIM Challenge som gäller. Så nu jobbar vi hej vilt både dag och natt. TOPPEN om ni frågar mig. Trivs ju som fisken i vattnet.   


Lite om vad som händer i mitt liv just nu. Mer kommer för nu är jag blogg-taggad till tuusen :D Ska försöka hitta sladden till mobilen oxå så jag kan föra över lite bilder och lägga in. Kan ju bli lite roligare att läsa då   


Ha de bra sålänge !   



//Cääz

Ovido - Quiz & Flashcards