Alla inlägg den 27 april 2011

Av Cassandra - 27 april 2011 12:02

Det brukar ju vara värst på morgonen och på kvällen när det gäller febern och även hela förkylnings-tjofräset. Men idag hade jag ingen feber när jag vaknade och känner mig faktiskt pigg.. Får hålla tummarna så hårt jag kan för att detta ska hålla i sig så man kan gå iväg och jobba igen imorgon.

  Följde med bästaset Bibban till stallet imorse och fixade och grejjade, drack kaffi och va en sväng till Dfs.

 Nu ska jag ta mig lite lunch som även idag består av korvstroganoff och makaroner och sen en liten naap innan ja ska med de där underbara människorna ut till stallet igen.

  HAHA, tog med mig Hubbas in på toa förrut för att klippa hans klor. Han är ju för rolig för han vet precis vad som skall ske när jag bär upp honom och är på väg till toan. Så han började givetvis streta direkt. Men shoop-shoop så va de klart. Gäller att vara snabb här för då får man ingen snygga rivmärken.. HAHA!!

  Snygg-Hubbas inne på toa. Han ser ju inte sådär gööör vrång ut iaf ;) HÖHÖ


Nog för nu.. Hej hopp miin sköna, ska vi dansa i de grööööna ;)


//C

Ovido - Quiz & Flashcards