Alla inlägg under februari 2011

Av Cassandra - 17 februari 2011 23:01


Jag fyller ju inte förrän i MAJ men jag tänkte att om jag börjar med min önskelista nu så hinner jag ju inte glömma vad jag önskar mig.

  Men jag kanske hinner köpa de själv innan men då är det ju bara jag bockar för det då   


* Så jag börjar med en papperskorg till toaletten MED lock. ( Birger gillar att ta upp ALLT jag slänger där i och sprida ut i hela lägenheten )

 


* En juicepress. ( Kan ju vara kul att göra egna juicer på morgonen )


 


* Ett par nya snygga jodhpurs till stallet. ( Mina är ju TYDLIGEN borta !! )


 


Kommer mera med tiden tänker jag. Får försöka göra ett inlägg typ dagen innan jag fyller och se hur mycket av sakerna jag redan köpt osv.


//C

Av Cassandra - 14 februari 2011 13:23

  Tycker inte det är nått speciellt med den här dagen men det kanske är för att man är bitter bara för att man får spendera den ensam. Eller ? HAHA, har ju kollegorna på jobbet och sen får ja väl umgås med katterna, men de blir ju lixom inte samma grejj.. HAHA, man vill ju ha myyyys ju   


  Har just kommit hem från Sabina. Fick lite kaffe mys såhär på förmiddagen. Trevligt att slippa ha tråkigt hemma såhär innan jobbet. Börjar ju inte förän kl 16 idag. Och växlarna ligger tydligen nere så vi ska måla eller vad dom snackade om. Lite skönt att starta upp lugnt en Måndag.. HAHA !!   


//C


Av Cassandra - 8 februari 2011 10:31


Var ju iväg till vetrinären med lilla Edgar igår. Allt gick bra.. Han hade ett virtus i magen i levern va lite svullen, men de kan den tydligenj bli när de haft problem med magen så länge som han haft. Så han skulle fasta 24 timmar till. INGE mat eller vatten. Idag kl 12 ska han få sin första dos med de. Sen hade han ju ögoninflamation i båda ögonen så jag hämtade ut salva åt honom på apoteket. Så nu ligger han här bredvid mig och bara väntar på att få sin MAAAT !!


 

Edgar


Har även gjort ett gästboksinlägg på Viby kör & ridsällkaps hemsida, så min gamla Frosty tävlar för dem nu. Så jag hoppas att jag får respons och ev kan få åka och träffa henne. Hon bor ju trots allt VÄLDIGT nära nu !!


 

Frosty Anemone




//C

Ovido - Quiz & Flashcards