Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Cassandra - 21 juni 2009 20:08


Japp ikväll kl 22.00 går ja på och går av igen imorrn btti kl 06.10 sen är det 5 nätter i rad som gäller.. Kommer ju va sten trött nu ju.. Haha!! Går ju av Fredag kl 06.10 å sen börjar ja inte jobba igen förän 14.00 på måndag :D

  Å i helgen händer massa roliga saker, de e Cruising här i stan å sen vet man aldrig vad som kan hända.. Ska nog till Örebro oxå =P hihi (på hemligt uppdrag)


Idag har jag varit me Madde å Magnefik till Anna Osika när dom tränade.. Det såg jätte fint ut.. Madde kommer åt honom jätte jätte mycke nu å då blir lill-killen lite grinig på henne.. Men han ger sig efter en liten stund.. =D

Jag kan förstå om hon va sten trött när vi åkte hem.. hihi =)


Jag som hade gjort mig iordning, plattat håret, sminkat mig (jätte fint), fixat bästa kläderna å massa å sen blir de såhär =( Hade verkligen sett fram emot att träffa dig idag.. Men men famljen går före och det förstår jag verkligen.. Men de va synd.. =(

Tuur att du kommer hem igen på Torsdag =D Puss på dig!!


Nu ska ja kolla lite på TV för snart e de ju dags att åka tll jobbet =/


Ha en trevlig natt, för de ska ja :D


C


(Jag och Lillebror på bilden)

Ovido - Quiz & Flashcards