Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Halloween festen blev....

Av Cassandra - 1 november 2009 13:16


.. en STOR succse!!

  de va en fantastisk kväll med många goda skratt osv..  Är inte heller bakfull idag.. Inte ens sådär trött man brukar bil.. hehe, ja vet inte va de e med mig alltså.. Men man ska ju absolut inte klaga :D


Har lagt in 2 bilder på oss sen igår.. Här kommer hem på mig...


(Donatello in real )

  


Vi va ju i lokalen nere i mitt hus, sen bar de av på Statt doch utan våra snygga sköldar som vi inte fick ha med in.. Men vi va snygga ändå ;) hehe..  Har egentligen inte så mycket att skriva just idag för ja e tom i huvudet.. hehe..


Ska ju kolla klart på Idol Reprisen nu oxå, sen kl 16 är de Bonde Söker Fru oså.. Gööör mycke bra på TVen..


Ne fy va tråkig jag är.. Skriver nått mer vettigt en annan dag..


Hoppas ni alla andra som va ute igår hade lika kul som vi Skrattande


Här har vi HELA gänget.. Teenage Mutant Ninja TURTLES...

Michelangelo (Therre), Rafael (Ida), Leonardo (Andréa) & Donatello (Jag)

  


See Ya!!


//C

 
 
Therre

Therre

1 november 2009 13:45

Fy faan vad fula!
Men kul hade vi iaf :)

http://therre.bloggagratis.se

 
Andréa

Andréa

1 november 2009 21:05

Glöm inte att jag var helt grym på nunchakas!

http://andreavill.bloggagratis.se

 
Ingen bild

madde J

2 november 2009 11:09

hahaha fan va ni va snygga!!

 
malla

malla

2 november 2009 22:59

Så jävla snygga:)

http://troddedu.blogg.se

 
frida

frida

3 november 2009 14:13

vilka snyggingar då ;D

http://www.minimicro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 24 juni 2013 01:07

Tänk om allt vore enligt lagar osv.. Fattar inte hur man kan behandla folk på de här viset. Önskar verkligen att det inte vore såhär, utan att allt skulle vara som det en gång va. Men allt ändrar sig och tydligen till det sämre för min del. Men men...

Av Cassandra - 25 april 2013 23:00

  Från att ha suttit i soffan och inte haft en aning om vad man ska göra, till att hönga med grabbsen ut på lite galejj, va ju gaalet nice !!   Typ 2 minuter efter att jag kom ut ur duschen fick ja ett sms där det stod "Får vi dricka lite hemma i...

Av Cassandra - 21 april 2013 20:48

Just nu har ja sån fruktansvärd hemlängtan så jag skulle kunna åka redan nu. De va ju inte längesen Mamma å dom va här men det blir ändå inte samma sak ju. :( Jaaa, jag vet att jag låter svin depp. Men så känns de oxå. Men 5 Maj rullar ja å bil...

Av Cassandra - 10 april 2013 15:44

Sitter här i soffan, nyduschad å ska strax iväg å ta en köpp kaffö med min bästa Ellie. Förmiddagen har bestått av stall och en grym tur ut i "skogen". Hanna skötte sig exemplariskt. Så idag blev de en liten galopp som belöning för stumpan. :) ...

Av Cassandra - 9 april 2013 15:41

Livet leker som vanligt ;) Har som alltid den här tiden på året gått å blivit sten förkyld. Den här gången tänkte ja bota min förkylning me en flaska sprit, eller två. ;) HAHA!! Andra sommaren i rad nu blir jag kvar i Sälen vilket känns kalas bra....

Ovido - Quiz & Flashcards