Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

PIP = Pöka i Poolen?? elr??

Av Cassandra - 2 augusti 2009 13:58


Okej, nu e de så att jag har faktiskt varit på PIP.. Åh de kunde man ju inte tro i början på veckan men men så blev de =D Åh ja e dyyyng glad att ja hängde me dit..


Torsdag Va hos Andrea å käkade Tacos, å hade lite mys pys... Ja, Andy, Therre, MAdde, Ida och Fia =) Mumsigt.. Sen bar de av ner på PIP för att titta på Hoffmaistro & Chraa.. Dom e så förbannat bra, älskar dom verkligen... Hela dalen på PIP va FULL me folk..


Fredag Sov endast 3 timmar innan de va dags att gå upp till jobbet =) Skyndade till systemet och sen hem å fixade mig... Så kom Therre å hämtade mig så åkte vi tll Madde där resten va å minglade lite.. Åkte ner till PIP en snabbis vid 17 för att titta på JohnOssi, sen va de gasen i botten hem för att dricka =) Kollade oxå på Slagsmålsklubben men vi fick lämna dalen dåför Ida trodde hon skulle på epilepsi? HAHA, kollade oxå Timbuktu, lite Sahara Hotnights osv .. Helt underbar kväll med mina BÄSTA bruudar som man nevöör glömmer =)


Lördag Idag va de dags för förfest hos Therre.. Kanon väder så vi satt ute å möös.. Sen fick ja bjuda lite på mig själv å dra några bondin-skämt.. (haha de va sånna som hänt irl lixom) Kollade på Millencollin å så... Såå bra e dom .. =)

Jag har bara en enda fråga till Andrea... VA E LANGOS????????? MOHAHA


(Lite bilder kommer senare)


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 24 juni 2013 01:07

Tänk om allt vore enligt lagar osv.. Fattar inte hur man kan behandla folk på de här viset. Önskar verkligen att det inte vore såhär, utan att allt skulle vara som det en gång va. Men allt ändrar sig och tydligen till det sämre för min del. Men men...

Av Cassandra - 25 april 2013 23:00

  Från att ha suttit i soffan och inte haft en aning om vad man ska göra, till att hönga med grabbsen ut på lite galejj, va ju gaalet nice !!   Typ 2 minuter efter att jag kom ut ur duschen fick ja ett sms där det stod "Får vi dricka lite hemma i...

Av Cassandra - 21 april 2013 20:48

Just nu har ja sån fruktansvärd hemlängtan så jag skulle kunna åka redan nu. De va ju inte längesen Mamma å dom va här men det blir ändå inte samma sak ju. :( Jaaa, jag vet att jag låter svin depp. Men så känns de oxå. Men 5 Maj rullar ja å bil...

Av Cassandra - 10 april 2013 15:44

Sitter här i soffan, nyduschad å ska strax iväg å ta en köpp kaffö med min bästa Ellie. Förmiddagen har bestått av stall och en grym tur ut i "skogen". Hanna skötte sig exemplariskt. Så idag blev de en liten galopp som belöning för stumpan. :) ...

Av Cassandra - 9 april 2013 15:41

Livet leker som vanligt ;) Har som alltid den här tiden på året gått å blivit sten förkyld. Den här gången tänkte ja bota min förkylning me en flaska sprit, eller två. ;) HAHA!! Andra sommaren i rad nu blir jag kvar i Sälen vilket känns kalas bra....

Ovido - Quiz & Flashcards